May 16, 2010

an early morning post

harini aku akan banyak drive around. my blackberry pun tak akan dapat perhatian sangat (its ok. no one gonna find me today. hihu) i'll do opening @mutiara oakland in an hour but still aku tak siap2 or even mandi wangi2 ni. after that akan ke kedai kek mengambil kek ari guru untuk sekolah lamaku. pas da amik kek mesti la g hantar kan? takkan aku nak makan lak kek tu. pastu aku akan menyinggah di mutiara untuk tengok feedback peserta. then pegi ofis kejap untuk meminta claim hotel aku aritu kat melaka dipercepatkan kelulusannya. hihu ($_$). kemudian berhajat nak hantar kucing ke kelinik untuk cucukan dia dan menyinggah di kuda. err (yg kuda ni niat je lebih. takut bukan main) so, korang ade nampak ke slot aku nak bersenang-lenang? aku bz jd runner sekarang neh. sila jangan jeles. hihu.

cerita gambar: ni la panduan ku semasa menjalankan tugas peon. [warna kereta adalah lain. terima kasih boss bagi guna kereta company (^_^)]


ping! smlm ade ushar tshrt itam kat parkson. humm.. lepas tengok kuda karang singgah ocean nak? ushar tshrt kat sana lak. (macam kau banyak duit ni isaty. kau hutang akaun cimbislamic ko 200 kot. baik ko bayar balik hutang tu. sedar diri sikit. bulan ni n bulan depan banyak nak pakai duit tahu!)


No comments:

Post a Comment