May 20, 2010

jumaat tiba lagi

haha, tajuk macam takde idea je. suka hati kau lah isaty.

pagi ni isaty bangun awal la mcm biasa(oh awal la sangat). hanya perlu gosok baju Susu saja. sebab ayish pergi camping sekolah di seremban. p/s:rasa mcm gosok baju tu ngigau pun ade gak. hihi.

dah siap gosok baju tu mak pun suruh isaty masak air. nanti ayh balik dari hantar Susu dia nak brekfest. emm.. baru je nak melangkah turun BlekBeri isaty bunyi*ling*... ah ha! itu tandanya ade text baru masuk. siapakah awal pagi ini sudah text? jeng jeng jeng. lorr rupanya sapeq tu. lupe la pulok dia keje mlm tadi n awal pagi ni je. hihi.selalu tak kejut isaty kalau dia bangun awal. alasan tak mau ganggu isaty tido la kan/ tahukah kamu, isaty dah bangun??? ish ish ish p/s:isaty sangat terlupa sapeq kerja pagi sbb malam tadi dah tertido. tak sedarkan diri. tau tau je dah pagiiiiii.



selamat rehat sepanjang hari ye sapeq. dan selamat ber-stand by mulai pagi esok. isaty kena g opis la nampaknye. huargh... ngantuk


No comments:

Post a Comment