December 27, 2010

Surat untuk Sang Sahabat

Kehadapan sahabat lama ku 'kerabatASTANA' yang hensem tapi kurus. Semoga berada dalam keadaan sehat sejahtera hendaknya untuk menyokong Malaysia tercinta dalam perlawanan bola sepak AFF Suzuki tidak lama lagi.

Saudara,

Pada hari selasa yang murni dan suci dan mendung (elok disorongkan bantal) ini, aku yang sedang berdudukan di atas kerusi pejabat ini memang tak ade kerja. dah dua hari aku berkeadaan sebegini. alhamdulillah, tadi sudah dapat panggilan kerja dari pihak client. mulai esok aku diarahkan berkampung dipejabat mereka pula. Putrajaya, here i come.

Berkenaan gaji itu, tidak lah perlu saudara bertanyakan lagi. sesungguhnya, kuasa mengeluarkan gaji itu terletak ditangan orang admin. lambat dia proses, lambat la kami yang kuli kuli ni dapat gaji. namun begitu, sejak dua menjak ni, rezeki ku yang belum dapat gaji ini begitu murah. makan orang belanja. kalau tidak pun pegi mesyuarat mesti ada makanan disediakan. besarnya nikmat rezeki Allah s.w.t.

Apakah yang sedang saudara lakukan di saat ini? (ok tau la tengah baca blog ni...zzzz. ape pasal aku tanye soalan bodol (read:bodoh) ini ) dimanakan kedudukan latitut dan longitut saudara sekarang. senang sikit aku nak google earth. acap kali aku lupa di mana saudara berada. hehe.

Tahun baru bakal tiba tidak lama lagi. apakah azam tahun baru saudara? saya biasa-biasa saja, tiada azam specific untuk dicapai. mungkin ade satu, saya berazam .....jeng jeng jeng........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
azam saya ialah....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
untuk menukar rim kereta vios hitam saya
haha. seprais x azam saya?
(baik ngaku seprais!!!!! kalau tak saya xmau berkawan dengan saudara lagi)
haha. ugut tak boleh tahan.

Semoga saya diberi kelapangan untuk menulis lagi kepada saudara. Semoga saudara bahagia tidak kira dimana saudara berada.

Pecah kaca, pecah gelas
Sudah baca, harap balas

issati sanusi
(Si comel)

2 comments:

  1. Cute nyewwss. Masih sama seperti dulu. Rajin berdrama. I looike dizz.

    Apa3hal saya di sini mendoakan yang Anda yang di sana bahagia ceria senantiasa. Meskipun terlampau banyak onak duri dogaan yang harus ditempuhi - ini semua adalah hanya untuk mematangkan diri semata; ujian daripada Tuhan untuk menghapus dosa yang lalu sebelumnya.

    I made no resolutions for the New Year. The habit of making plans, of criticizing, sanctioning and molding my life, is too much of a daily event for me.. HEPI NEW YEAR!!

    Nice to know you. Wish you blast years ahead. All the best!

    ***mEGAh^TiAN

    ReplyDelete
  2. bout ur azam tuh--memang siyyes tramat sangatss seprais habislaah.takde sesape yang bley sangka kotss!!hahahhahha

    njoy ur weekend!take care.lovely wish from bandung. X)

    ReplyDelete