April 28, 2008

Update hari ini...

hey, sorry sbb lama tak blog (to puan lan). tidak berkebolehan untuk on9 la. nak uat camne. dah nasib badan. tapi harini tetiba lucky pulak. sapeq pinjamkan dia punye maxis broadband. oi sapeq! kna bayar sewa ke? aku nyer elaun tak banyak ni. ade seratos je. kire aku tolong pakai utk ko buleh x? membazir je kalau ko simpan uat pekasam. hehe...





ni lah sidekick aku mase kerja. takde dia serupalah otak aku takde pelincir ntk berfungsi dgn efisyen.




aku telah ditimbunkan dengan pelbagai projek oleh QS2 nakal di ofis. nasib baik aku ni baik. haha... buleh juge aku menimba pelangaman dengan bertanya itu ini itu ini kat diorang sume. haaa.... bagi lagi kerja banyak2. kan org dah tak reti nak uat. uat formula sndiri baru tau..

p/s: sebut pasal opis, ni nak ucap tahniah kat encik kushairi (bagaimana mau eja da.. tak reti pule) yang sudah selamat bergelar suami kepada isterinya dengan 2 kali cobaan akad nikah ari jumaat lepas semayang jumaat yang lepas. (sile beri tepukan kepada beliau).


_ _ _ _ _ _ _



minggu lepas aku g umah za. lpas keje aku n lan g le kutip dia. pastu g mkn kat OU. pastu balik.. eh silap... balik we'all sesat sesat dulu kat Semua Damansara (wah.. nama yg bagus utk wujudkan satu lagi damansara kat area tu). untuk maklumat lanjut mengenai aktiviti mengenal jalan-menghabiskan petrol (macam slogan pule bunyinye), anda buleh le ke blog za. klik je kat right hand side page aku ni. beautifol zahyrah. ade la sekian tarikh n masa dia cerita. detail habis. hua hahaha...


_ _ _ _ _ _ _



semalam aku g tengok movie selepas makan tengah hari kat umah za. dia masak spegeti... ya allah.. pekat sungguh. ish3. sile tambah air ye wahai nurul zahirah mokhtar azizi.... sedap tapi pekat. lain kali turn aku pule nak menunjukkan kesukasukihatian (suke-hati-aku) masak spegeti. biar diorang rase. camna we'all yang makan 'noneh' ni masak spegeti. ha.. kan kat post yg b4 ni aku ade ltak sample utk tatapan korang... hehehe... tunggu taw...



so lepas makan, we'all (cakap slang orang noneh please - utk lebih style) bersiap2 ke OU. emm.. pusing punya pusing svey jam 2,3 kedai, we'all berkeputusan untuk menonton wayang.


ni ler cerita sengal yang aku suke sangat puas hati. tolol habis Gemma tu. ahahahaha.... za, ade sape2 yang kite knal prangai macam Gemma tu tak? hahaha (gelak sambil menutup mulut -sopan sikit- tapi buleh berguling2 jika anda mahu)



humm.. (berdiri untuk menarik perhatian pembaca) di sini saya ingin meminta maaf kepada mereka2 yang berikut kerana team saya telah terlebih dahulu decide utk tgk iron man hari khamis ni...
  • lan ekor kambing,

  • encik rmc

  • n encik ape nama dah lupe...
kepada encik rmc n encik tak ingat nama, cubaan anda sudah buleh dipuji tapi masanya kurang lah tepat. cila cuba di lain masa ok? hehe.. faymes lak anda di sini. oh ye. nama encik yang terlupa itu adalah encik alif. huhu.. ye andalah yang kite cari encik alif. tahniah....
ni je dulu wat masa ini. anda kna tunggu untuk adventure aku di hari esok. banyak lagi untuk kite kongsi n renungkan (mcm sial betul ayat aku ni) kalau ade pape nak tanye or comment or.. tak puas hati (ha... dah agak dah) buleh menggunakan cbox di sebelah kanan site ini untuk mengutarakan ape jua yang terpendam di hati .. sekian terimakasih.






No comments:

Post a Comment