August 24, 2008

hari yang teruk sebenarnya

hari sbnarnya sangat teruk... ok maksud saya kebelakangan ini. tapi kna gak tgk dari sudut yg positif. rasa badmood aku menjadi2 sampai aku takleh control. bila tak ada org disekeliling aku, aku tak tau nak buat ape. yang aku tau nangis. emm... kalau ade kawan2 aku yang rasa aku ni bukan jenis yang ade air mata n just tau aku ni hot temper, harini aku ngaku, aku kuat nangis. huhu. ske plak aku ni ngaku bnda buruk yang ade kat aku...

maybe harini aku nangis sbb aku demam. maybe badan aku panas sangat. mcm alang demam aritu masa aku g umah masshera. dia rasa panas sampai dia menangis. selesema aku makin teruk. bersin je dari tgh hari tadi. who cares la kan. aku lapa giler. cuti ni buat aku rasa sedih sangat. tak de prasaan nak makan sangat. disebabkan ramai manusia bising kat aku ngn mcm2 benda, aku jadi lagi stress. ntah la. aku takleh nak point sorang2 kat sini. sbb nti semua orang tuding balik kat aku. yelah yelah. aku je la yang salah n tak betul. n tak layak n sume yang negatif. apepun kna fikir positif jugak. atleast aku ade diri aku n tuhan. tuhan tu kan ade ngan kite, lagi jauh kite cuba lari, dia tetap ade. oh man. badan aku panas sangat ke ni? pala aku sakit gile dowh. takpe takpe...tahan jap tahan jap. nanti mandi kurang la panas tuh. kna minum air banyak... huhu.. bagi nasihat kat diri sendiri...

nih aku nak ngadu kat siapa ni aku punye jiwa jadi macam ni? oh ye... tuhan ada. dia takkan bagi ujian kalau kita tak mampu harunginya. btul kan? k lah. mari mandi dan tunggu maghrib. siapa tau ade hikmah disebalik ape yang jadi kat aku ni..... salam

No comments:

Post a Comment