June 15, 2008

malas ya amat

aku teringin nak update tapi takde idea.. hehehe. ok lah. hari ni aku nak kongsi ngan korang list website yang aku selalu surf emenjak dua menjak nih. mari kite tengok ape yang aku dah buat untuk mengisi masa lapang aku.....

~www.free-online-novels.com/
~~kat sini aku bace novel-novel omputih secara free. tapi agak leceh gak sebab kna view chapter by chapter. kalau rajin or bernasib baik, korang leh download novel tu secara PERCUMA. huhu. aku mmg suka benda free nih. layan
~~~Ingeld's Daughter by Carla Nayland
~~~My Name is Jeff by A. Sandleman

~www.tv3.com.my/
~~kat sini pulak aku leh catch up banyak mende yang aku tak sempat tengok masa duk s.alam nih. almaklumlah tak tengok tv kat sini. tapi best gak sume2 yg dah bleh on9.. tak le ketinggalan sangat. layan
~~~Lestary.Sindarela (episode 1-6 :yang lain blum sempat)

No comments:

Post a Comment